Thema: “Als nieuw

Naar hoofdmenu gezamenlijke kerken

Gezamenlijke startzondag op 15 september

Hierbij wordt u allemaal van harte uitgenodigd voor de gezamenlijke start van het aankomende kerkelijk jaar op zondag 15 september aanstaande van 09.30 uur tot ca.15.30uur.

Het landelijk thema (vanuit PKN) is ‘ALS NIEUW’.

We hebben een leuk programma klaarstaan, maar daar hebben we u wel bij nodig!

We beginnen om 9.30 uur met een gezamenlijke viering in de Aspergehof. Deze dienst zal worden geleid door ds. Carolina Koops en kerkelijk werker Gretha Bregman. Muzikale begeleiding krijgen we van Zamar, een enthousiaste band die al eerder bij ons was.

Na de dienst is er koffie met eigengemaakte lekkernijen, bakkers kunnen zich hiervoor aanmelden.

Na de koffie is er een keuzeprogramma waarvoor u zich op kunt geven:

• Er wordt een fietspuzzeltocht georganiseerd.
  • Kinderen, die niet willen fietsen, kunnen potjes schilderen, de zaadjes die je erbij krijgt zijn ‘als nieuw’ als ze uit de grond opkomen
  • Bloemschikken is ook een optie deze dag, neemt u dan zelf een bakje en schaartje mee?

Wij zorgen voor een sjoelbak en andere spellen, zodat niemand zich hoeft te vervelen.

Als iedereen klaar is met deze activiteiten staat er een lekkere eenvoudige lunch voor u klaar.

Doet u mee aan de lunch? Heeft u vervoer nodig? Of kinderoppas?

Tot 15 september in de Aspergehof!!

Wilt u de aanmelding uiterlijk zondag 8 september inleveren? Bij voorkeur aanmelden met dit digitale formulier.

Aanmelden Startzondag 15 september 2024